divendres, 5 de novembre del 2010

ARBRES MÀGICS

Pensem en arbres diferents que siguen màgics. Inventem, escrivim i dibuixem.
Amb tots els arbres màgics hem fet un llibre especial amb pals de fusta.
Per una par hem escrit com és el nostre arbre i per l'altra part hem fet el dibuix. 






L'ARBRE MILIONARI
L'arbre milionari que té mil anys i les seues fulles són bitllets i el tronc són monedes de color blau.
Carmen

CACTUS TRENCAT
Sóc un cactus trencat, si em toques ixireu volant.
Alejandro

L'ARBRE CONFÓS
Un arbre que la llavor és com un elefant de gran i el fruit és com una ungla. Serveix per a menjar les llavors i els fruits per a plantar.
Pablo

L'ARBRE DEL COR
És un arbre que dona cors i quan és febrer dóna amor a tot el món. I naix amb un cor.
Jordi

L'ARBRE DE LA CARN
Quan la flor es convertix carn, els animals carnívors van a eixe arbre i com tenen molta fam s'ho mengen tot.
Belen

L'ARBRE DE LA MEL
Sóc molt pringós i molt repugnant i no m'agrada que les abelles s'emporten la meva mel.
 Magadalena

L'ARBRE MAGAGA
És com una persona i se'n va a recorrer el món.
David

ARBRE FUTBOLISTA
Quan li tires una pilota es posa a jugar a futbol amb els xiquets.
Jesús

ARBRE PAPA NOEL
Tira papa noels i la seva llavor és un regal i sempre creix en Nadal. Quan tira un papa noel arriba per kilómetres i neva en al mon.
Nina

ARBRE FLAFLUODO
És un arbre que quan les seues flors creixen de repent es partixen, van a un altre arbre el converteixen en un flafluodo  amb l'altura d'un sutnami.
Gema

ARBRE DE FOC
A qui s'aprope li tira una bola de foc i se'n va corrent.
Maria

ARBRE REGAL
Un arbre ple de pegament quan té fam perquè així es pegaran tots els insectes que es posen damunt s'ell i desprès se'ls menjarà.
Claudio

ARBRE DE LES LLETRES
Quan algú agafar-me alguna lletra ha d'intentar-ho moltes vegades perque sóc dofícil d'agafar.
Mª Luisa

ARBRE DE LES FULLES D'OR
Cada any tira una fulla d'or i cada mes li creix una fulla nova.
Sandra

URNAC
Arbre que concedeis tots els desitjos. Les seues llavors són de la poció Urnaca.
Alicia

ARBRE MIXTE
Té tots els aliments del món. L'arbre serveix per a menjar. Quan agafa un aliment al segon ha crescut.
Andrea

TIRABOLES
Sóc un arbre molt gran, si em toques li tire una bola i se'n van a l'aigua.
Ana

ARBRE PERSONA
Tots els fruits que cauen se'ls menja.
Miguel

ARBRE DE PELS
Sol fa llargs pes que t'ofeguen si t'apropes molt.
Alex

ARBRE DE LES ESTRELES
Quan és nadal la gent em visita i em compren estreles. Jo els done les gràcies però ningú m'escolta. Gràcies al cel tinc poder.
Carolina